Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (22)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мокія-Сербіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Мокія-Сербіна С. О. 
Інформаційна система "Неонатологія": досвід впровадження та експлуатації [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. А. Шелевицька, Р. М. Дубан, Н. В. Василенко, І. В. Шелевицький, Т. К. Мавропуло, О. Ю. Рибка // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2013. - Т. 3, № 3. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nkhpm_2013_3_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 943.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мокія-Сербіна С. О. 
Когнітивні порушення та їх корекція у дітей дошкільного віку, які мали дефіцит заліза у ранньому віці [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Современная педиатрия. - 2013. - № 6. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2013_6_20
Мета дослідження - з'ясувати ефективність та безпеку препарату "Кіндінорм" у лікуванні дітей дошкільного віку, які мали дефіцит заліза (ДЗ) у ранньому віці, на основі комплексної оцінки показників когнітивних функцій. У дослідження було включено 30 дітей старшого дошкільного віку, які мали ДЗ у ранньому віці. Усі діти пройшли клініко-лабораторне та психологічне обстеження. Спостереження проведено у динаміці перед початком лікування, через 28 днів на фоні лікування та через 56 днів і після закінчення курсу лікування. 30 дітей основної групи одержували препарат "Кіндінорм" на фоні підтримувальної феротерапії (Актиферрин). Встановлено зниження показників сприйняття, пам'яті, уваги, мислення, мови у дітей, які мали ДЗ у ранньому віці. На фоні лікування Кіндінормом відмічено покращання показників, які характеризують рівень уваги, слухового сприйняття, слухової та зорової пам'яті, словесно-логічного мислення. Побічних ефектів дії Кіндінорму під час проведення обстеження не виявлено. Результати дослідження дозволяють рекомендувати застосування препарату "Кіндінорм" з метою підвищення ефективності лікування когнітивних порушень у дітей, які мали ДЗ у ранньому віці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.58 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мокія-Сербіна С. О. 
Стан імунітету у практично здорових мешканців промислового регіону [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, С. Г. Сітало, Т. І. Єльчанінова // Лабораторна діагностика. - 2013. - № 1. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/labdiag_2013_1_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мокія-Сербіна С. О. 
Морфологічні маркери екологічного ризику формування захворювань, обумовлених алергенними чинниками атмосферного повітря [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, С. Г. Сітало, Т. І. Єльчанінова, Л. І. Пономарьова // Лабораторна діагностика. - 2013. - № 3. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/labdiag_2013_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.094 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мокія-Сербіна С. О. 
Використання основних засад доказової медицини у підготовці фахівців з клінічної лабораторної діагностики (рос. мов.) [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, Т. І. Єльчанінова, С. Г. Сітало // Лабораторна діагностика. - 2013. - № 4. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/labdiag_2013_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мокія-Сербіна С. О. 
Стан когнітивної сфери у дітей 5-6-річного віку з аліментарним дефіцитом заліза [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Медичні перспективи. - 2014. - Т. 19, № 2. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2014_19_2_16
Исследованы особенности развития когнитивных функций у детей 5 - 6-летнего возраста с дефицитом железа (ДЖ) и установлена зависимость выявленных особенностей от степени ДЖ. После клинико-лабораторного обследования в исследование были включены 205 детей в возрасте 5 - 6 лет, воспитанники детских дошкольных учреждений. Основная группа включала 155 детей, из них 105 детей с латентным дефитом железа (ЛДЖ) и 50 детей с железодефицитной анемией (ЖДА) I степени. Контрольную группу составили 50 здоровых детей. Для исследования когнитивной сферы была использована "Ориентировочная комплексная программа изучения готовности ребенка к школьному обучению". Выявлено достоверное снижение средних показателей всех психических функций (восприятия, памяти, речи, мышления, воображения) у детей 5 - 6 лет с ДЖ, наиболее выраженное у детей с ЖДА. Показатели когнитивных функций соответствовали преимущественно слабому и среднему уровню развития у детей с ЖДА, среднему - у детей с ЛДЖ, хорошему и высокому - у здоровых детей. Обнаружены достоверные прямые корреляционные связи между уровнем развития когнитивных функций и уровнем гемоглобина, сывороточного железа и ферритина. Установлено влияние ДЖ на показатели развития всех когнитивных функций у детей старшего дошкольного возраста в сторону их снижения. Выявлена зависимость между уровнем развития когнитивных функций и степенью ДЖ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.43 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мокія-Сербіна С. О. 
Клініко-психологічні аспекти залізодефіцитних станів у дітей шестирічного віку, що готуються до систематичного шкільного навчання [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель, Н. В. Василенко // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 3(1). - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_3(1)__52
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.486 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мокія-Сербіна С. О. 
Нові підходи щодо підвищення морфофункціональної готовності до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку із залізодефіцитними станами [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Здоровье ребенка. - 2016. - № 1. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zd_2016_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.268 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мокія-Сербіна С. О. 
Застосування пробіотиків різних груп у комплексній терапії ротавірусної інфекції у дітей раннього віку [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. А. Шелевицька, А. І. Шелевицька // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/simmed_2015_6_43
Наведено результати аналізу ефективності застосування пробіотиків різних груп у комплексній терапії ротавірусної інфекції у дітей раннього віку. Проведено клінічне оцінювання застосування пробіотиків: Lactobacillus reuteri Protectis, Lactobacillus acidophilus (sp. L. Gasseri), Bifidobacterium infantis, Enterococcus faecium, Bacillus: Subtilis і B. Licheniformis, Bacillus clausii, Bacillus subtilis УКМ B-5020.
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.62 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Мокія-Сербіна С. О. 
Шляхи оптимізації підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Современная педиатрия. - 2015. - № 4. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2015_4_10
Мета роботи - удосконалення лікування та підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза (ДЗ) різного ступеня шляхом проведення феротерапії у поєднанні з препаратом поліфакторної дії, до складу якого входять: L-карнітину хлорид 100 мг, лізину гідрохлорид 50 мг, кобамід (кофермент В12) 1 мг, кокарбоксилази хлорид (кофермент В1) 50 мг, піридоксал-5-фосфат (кофермент В6) 50 мг, на основі вивчених показників їх психосоціального розвитку. У дослідженні взяли участь 155 дітей віком 5 - 6 років - вихованців дошкільних дитячих закладів, які мали ДЗ різного ступеня. Діти були розподілені на основну (додатково приймали препарат поліфакторної дії протягом трьох місяців) і групу порівняння (базова феротерапія). У кожній групі виділені діти з латентним дефіцитом заліза (ЛДЗ) та із залізодефіцитною анемією (ЗДА) I ступеня. Контрольну групу склали 50 здорових дітей. Для діагностики та визначення ступеня ДЗ проведено гематологічне обстеження. Показники психічних функцій (сприйняття, пам'ять, розвиток мови, увага, мислення, уява) досліджувалися за допомогою "Орієнтовної комплексної програми вивчення готовності дитини до шкільного навчання" до лікування та через 3, 6, 9, 12 місяців після початку лікування. Включення у схему терапії поліфакторного препарату поліфакторної дії дозволило прискорити відновлення показників психічних функцій у дітей основної групи з ЛДЗ і з ЗДА до рівня контрольної групи. Висновки: поєднане використання феротерапії і комбінованого препарату "Кардонат" надає змогу оптимізувати лікування ДЗ, підвищити готовність дітей до систематичного шкільного навчання та попередити виникнення в майбутньому порушень адаптації до школи у першокласників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.795 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Мокія-Сербіна С. О. 
Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 71-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шелевицька В. А. 
Фонокардіографія і відкрита артеріальна протока у недоношених новонароджених дітей [Електронний ресурс] / В. А. Шелевицька, Т. К. Мавропуло, С. О. Мокія-Сербіна // Сучасна педіатрія. Україна. - 2020. - № 2. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2020_2_6
Мета роботи - дослідження можливості використання комп'ютерного аналізу тонів серця у скринінговій діагностиці стану артеріальної протоки у недоношених дітей на підставі аналізу параметрів комп'ютерної фонокардіограми за різних ступенів гемодимічної значущості відкритої артеріальної протоки (ВАП). Обстежено 45 недоношених новонароджених дітей, що знаходилися на лікуванні у відділенні інтенсивної терапії. Проведено фонокардіографію (ФКГ) за допомогою електронного стетоскопа, ехокардіографію. 40 (89 %) новонароджених мали ультразвукові ознаки гемодинамічно незначущої ВАП (ВАП із незначним шунтуванням), 5 (11 %) немовлят мали ознаки гемодинамічно значущої ВАП (ГЗВАП). Проведено порівняння показників комп'ютерного аналізу ФКГ, що характеризують тони серця та проміжок між першим і другим тоном, між групами недоношених дітей із різним ступенем шунтування через ВАП. У ході порівняння показників ФКГ у групах дітей із незначним і помірним шунтуванням через ВАП в усіх точках вислуховування зафіксовано достовірні відмінності в параметрах, які характеризують проміжок між першим і другим тоном (ознаки систолічного шуму). У ході порівняння даних комп'ютерного аналізу ФКГ груп із помірним і значним шунтуванням окрім відмінностей у показниках, які характеризують проміжки між тонами, в першій і другій точках вислуховування достовірно відрізнялись співвідношення параметрів першого та другого тонів (що може характеризувати різницю в об'ємах шунтування крові). Встановлено статистично значущі відмінності показників комп'ютерного аналізу ФКГ у недоношених новонароджених із різними ступенями гемодинамічної значущості ВАП. Отримані результати можуть бути використані як скринінговий тест у недоношених новонароджених із ВАП. Дослідження виконано відповідно до принципів Гельсінської Декларації. Протокол дослідження ухвалений Локальним етичним комітетом установи. На проведення досліджень отримано інформовану згоду батьків, дітей. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.888 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Мавропуло Т. К. 
Насильницька травма голови в немовлят, або Синдром струшеної дитини: педіатричні аспекти [Електронний ресурс] / Т. К. Мавропуло, С. О. Мокія-Сербіна, Т. В. Литвинова, Н. І. Заболотня, Л. М. Чергінець // Сучасна педіатрія. Україна. - 2022. - № 2. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2022_2_11
Розглянуто проблему малознайому як медичним працівникам, так і юристам, і судовим медикам - "синдром струшеної дитини". На сьогодні цей стан називається "насильницька травма голови" (НТГ). НТГ в немовлят є варіантом прояву синдрому жорстокого поводження з дитиною та асоціюється з високою летальністю та порушенням розвитку дитини не тільки в ранньому віці, але й у подальшому житті, що позначається на якості життя дітей та їхніх сімей. Описано соціальні та психологічні причини насильства над немовлятами, механізми травми, отримані в рамках імовірності жорстокого поводження з дитиною. Запропоновано інтегроване ведення за встановленим ступенем імовірності жорстокого поводження з дітьми. Увагу приділено сучасним методам діагностики. При НТГ у немовлят зазвичай відсутні сліди зовнішньої травми, а клінічні симптоми вирізняються широкою варіабельністю. Саме тому основними методами діагностики є нейровізуалізація (комп'ютерна томографія, магнітно-резонансна томографія, нейросонографія), R-дослідження скелета, огляд офтальмолога. Діагноз встановлюють за наявності класичних симптомів тряски немовлят: субдуральні та субарахноїдальні крововиливи, двобічний крововилив у сітківку ока, дифузне ушкодження мозку. Оцінено ймовірність насильницької травми голови як причини гострої внутрішньочерепної травми немовлят. Автори заявляють про відсутність конфлікту інтересів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.893 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Мокія-Сербіна С. О. 
Лихоманка в дітей до 5 років: наскільки є безпечним домашнє телеконсультування [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, Т. К. Мавропуло, Т. В. Литвинова // Сучасна педіатрія. Україна. - 2023. - № 1. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2023_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.215 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Мокія-Сербіна С. О. 
Ознаки фізичного насильства щодо дитини: розпізнавання та організаційні заходи [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, Т. В. Литвинова, Н. І. Заболотня // Сучасна педіатрія. Україна. - 2023. - № 2. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2023_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Мокія-Сербіна С. О. 
Посттравматичний стресовий розлад у дітей: раннє розпізнавання та координація надання медичної допомоги в умовах воєнного часу [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, Н. І. Заболотня, М. І. Мавропуло // Сучасна педіатрія. Україна. - 2023. - № 4. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2023_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Мокія-Сербіна С. О. 
Діагностика та лікування позалікарняної пневмонії в дітей дошкільного віку: проблеми та дискусійні питання [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна, Т. В. Литвинова // Сучасна педіатрія. Україна. - 2023. - № 8. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2023_8_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Мокія-Сербіна С. О. 
Сучасна тактика ведення недоношених дітей з бронхолегеневою дисплазією при виписці з неонатального відділення і в домашніх умовах на амбулаторному етапі [Електронний ресурс] / С. О. Мокія-Сербіна // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nkhpm_2022_12_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 833.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського